... روز های پر از امید ...
... روز های پر از امید ...

... روز های پر از امید ...

.

Image result for ‫شهادت حضرت علی‬‎

شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد...من رو هم شریک دعاهاتون کنید...

کهن الگو ها

من ادمی هستم که خیلی تو شخصیت خودم زوم میشم، وحلاجیش میکنم،همیشه باخودم فکر میکردم که الگوی قالب شخصیتی من چیه ؟!!یه وقتایی خیلی شیطون و شوخم ،یه وقتهایی فوق العاده آروم، و متاسفانه یه وقتهایی پرخاشگر وعصبانی...

یه روز وقتمو کلا میزارم برای انتخاب لباس و لوازم آرایش و... یه روزایی کلا دنبال قرآن معنویات ،یه روزایی دنبال آشپزی وکارای هنری...

یه روزایی برای همسرم در نقش یه مادر ظاهر میشم یه روزایی درنقش بچه وخیلی وقتها هم در نقش خطیر همسر...

با خودم فکر میکردم که چرا من الگوی ثابت شخصیتی ندارم ؟!!چرا نمیتونم بگم مثلا من ملطقا دختر شیطونی ام،یا دختری آروم؟ همیشه اینو بعنوان یه ضعف تو ثبات شخصیتی ام میدیدم و تلاش میکردم که یه الگوی ثابت برای خودم ایجاد کنم طوریکه مثلا همه بگن نرگس دختر آرومیه یا نرگس دختر شیطونیه...البته من تو نوجوونی ام به ان مسائل زیاد فکر میکردم واینا جز چالش های فکری هر نوجوونی میتونه باشه ...بعد ها به این نتیجه رسیدم شخصیت من هرچی که هست جالبه چون تو هر شرایطمعمولا  رفتار مربوط به اون محیط رو از خودم بروز میدم .واین خیلی خوبه و باعث رضایت اطرافیانم میشه...تا اینکه با موضوعی به عنوان کهن الگوها یا همون آرکاتایپ ها مواجه شدم.

براساس این گفته ها ذهن هر انسان دارای یک سری الگو های شخصیته، که انسان براساس تیپ شخصیتیش معمولا دو یا سه الگو رو مورد استفاده قرار میده و شخصیت خودش رو شکل میده.اطلاعات بیشتر رو میتونید اینجا کسب کنید.

من بعد از اشنایی با کهن الگو ها فهمیدم که تغییرات شخصیتی من تو شرایط مختلف مربوط به فعال شدن الگوی خاصی تواون شرایطه واین یک حسن بشمار میاد. به همین خاطر ،یه وقت کلی  گذاشتم و تمام الگو ها رو مطالعه کردم.وبعد از طریق این سایت آزمون کهن الگوها رو انجام دادم،نتیجه اش به این صورت شد که آرکیتایپ شخصیتی قالب من هرا ست و البته هستیا و افرودیت (ونوس) رو هم بااختلاف کم دارم...نتیجه جالب بود وراضی بودم... خودم هم تقریبا به همین نتیجه رسیده بودم و الان با علم بیشتری تو شخصیت خودم زوم میکنم و سعی میکنم همه ی الگو ها رو تو شخصیتم تقویت کنم...



 

...

 

اشپزی جات

کوکو سیب زمینی،من کوکوسیب زمینی هامو نازک وترد درست میکنم و اضافه کردن سیر به مواد رو هرگز فراموش نمیکنم.بدون سیر که صفا نداره.





ژله بروکن گلس:



کیک قالبی دورنگ:


پاستا پیچیده دربادمجان:


پلو قالبی:



لازانیا لقمه ای .خوردنش خیلی راحته بخاطر همین من غذا رو برداشتم و بیخبر رفتم دفتر همسر ، که شام رو ببریم تو یه فضای سبز میل کنیم.


کیک کاراملی:

خواهر زاده یک سال و یک ماهه من

یکی از دوستداشتنی ترین مخلوقات خدا  ،یکی از شاهکار های آفرینش، و خوردنی ترین موجود روی زمین کیست؟ بعله درسته ...یه کوچولوی دو دندونی که دندونای جلوییش تازه جوونه زده...این موجود بسیار بسیار شیرین در حالت خنده صفت قادر بودن خدا را به رخ همگان میکشد.چرا که سخت است باور کردن اینکه لبخند کوچولوی دو دندونی تا این حد میتواند دوس داشتنی باشد و انسان را برای چند لحظه از این دنیا و متعلقاتش جدا سازد...در روایات ذکر شده  که قورت دادن این موجود حلال است....حتی آورده اند که میشه براش مرد...

 خواهر زاده گلم رویش مروارید لبخندت مبارک

پ.ن: عکس از اینتزنت

مهمونی افطار من و یه پست پر از عکس

امسال دومین ماه رمضان رو توی زندگی مشترکم تجربه میکنم،سال گذشته برخلاف علاقه ام به افطاری دادن، بنا به دلایلی فرصت افطاری دادن نصیبم نشد و از این حس خوب فیضی نبردم.امسال اما خیلی ذوق وشوق داشتم که برای اولین بار توی خونم سفره افطار پهن کنم و این حس خوب رو 5 امین روز ماه رمضون وقتیکه خونواده برادرای همسر و مادر و پدرشو دعوت کرده بودم تجربه کردم.

حس خوبِ لحظه ای افطار ،سفره ای که خودت پهن کردی ،چند نفر آدم روزه دار که قراره تو خونه ی توافطار کنن وتو افتخار میزبانیشونو داشته باشی ،لحظه اذان و دعا های زیر لب مهمونا...خیلی لذت داره وقتی حس میکنی خونه ات پر شده از انرژی های مثبت...اینا همه دلیل محکمی بود برای اینکه 4 سری دیگه هم مهمون دعوت کنم .با توجه به روزه دار بودن و بی حالی انقدر این حس میزبانی شیرین بود که این سختی های شیرین رو به تن خریدم.وتا جاییکه وقت و توانم بهم اجازه داد سعی کردم سفره متنوعی پهن کنم...3 سری دوستامون رو دعوت کردم و یه سری هم قراره خواهرای همسر رو افطاری بدم...البته همه این مهمونا روی هم رفته 20 نفر بودن اما شرایط اجازه نمیداد که بتونم یکجا دعوتشون کنم...خوب بهتره بریم ادامه پست رو ببینیم وعکس اشپزی های نرگسی:


ساندویج نون پنیر سبزی:



ژله طالبی داخلشم شلیل ریختم،خیلی خوشمزه و خوشگل بود:


\




ژله بستنی دورنگ و کج:




سالاد لبلانی:



اولین تجربه ژله تزریقی من،ازاون چیزی که فکر میکردم آسونتر بود و فوق العاده وقت گیر:





کاپ کیک:




رولت خرما وحلوا:



نون توری:



توپک خرما: