... روز های پر از امید ...
... روز های پر از امید ...

... روز های پر از امید ...

.

مهمونی افطار من و یه پست پر از عکس

امسال دومین ماه رمضان رو توی زندگی مشترکم تجربه میکنم،سال گذشته برخلاف علاقه ام به افطاری دادن، بنا به دلایلی فرصت افطاری دادن نصیبم نشد و از این حس خوب فیضی نبردم.امسال اما خیلی ذوق وشوق داشتم که برای اولین بار توی خونم سفره افطار پهن کنم و این حس خوب رو 5 امین روز ماه رمضون وقتیکه خونواده برادرای همسر و مادر و پدرشو دعوت کرده بودم تجربه کردم.

حس خوبِ لحظه ای افطار ،سفره ای که خودت پهن کردی ،چند نفر آدم روزه دار که قراره تو خونه ی توافطار کنن وتو افتخار میزبانیشونو داشته باشی ،لحظه اذان و دعا های زیر لب مهمونا...خیلی لذت داره وقتی حس میکنی خونه ات پر شده از انرژی های مثبت...اینا همه دلیل محکمی بود برای اینکه 4 سری دیگه هم مهمون دعوت کنم .با توجه به روزه دار بودن و بی حالی انقدر این حس میزبانی شیرین بود که این سختی های شیرین رو به تن خریدم.وتا جاییکه وقت و توانم بهم اجازه داد سعی کردم سفره متنوعی پهن کنم...3 سری دوستامون رو دعوت کردم و یه سری هم قراره خواهرای همسر رو افطاری بدم...البته همه این مهمونا روی هم رفته 20 نفر بودن اما شرایط اجازه نمیداد که بتونم یکجا دعوتشون کنم...خوب بهتره بریم ادامه پست رو ببینیم وعکس اشپزی های نرگسی:


ساندویج نون پنیر سبزی:



ژله طالبی داخلشم شلیل ریختم،خیلی خوشمزه و خوشگل بود:


\




ژله بستنی دورنگ و کج:




سالاد لبلانی:



اولین تجربه ژله تزریقی من،ازاون چیزی که فکر میکردم آسونتر بود و فوق العاده وقت گیر:





کاپ کیک:




رولت خرما وحلوا:



نون توری:



توپک خرما:



نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:08 http://pichakkk.blogsky.com

غذاها و دسرها عالی بودن.
خوش مان امد.
قبول باشه

خوحالم که پسندیدی...فدای تو...خوش اومدی عزیزم...همه پستهات رمزین میشه رمز رو برام بفرستین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد