... روز های پر از امید ...
... روز های پر از امید ...

... روز های پر از امید ...

.

اشپزی جات

کوکو سیب زمینی،من کوکوسیب زمینی هامو نازک وترد درست میکنم و اضافه کردن سیر به مواد رو هرگز فراموش نمیکنم.بدون سیر که صفا نداره.





ژله بروکن گلس:



کیک قالبی دورنگ:


پاستا پیچیده دربادمجان:


پلو قالبی:



لازانیا لقمه ای .خوردنش خیلی راحته بخاطر همین من غذا رو برداشتم و بیخبر رفتم دفتر همسر ، که شام رو ببریم تو یه فضای سبز میل کنیم.


کیک کاراملی:

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 16:35 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogsky.com

خب من الان خیلی دوست دارم طرز تهیه کیک قالبی دو رنگ و کیک کاراملی رو بدونم

اوکی...کارامل رو توی قالبت درست میکنی به همون روش ک تودستور نوشته...بعد که کارامل خودش روگرفت...موادکیکت رو اماده مبکنی و میریزی روی کارامل ....فر روکه گرم کردی تو یه ظرفی اب میریزی و قالب رو میزاری داخلش...حواست باشه تا جاییکه کارامل داریک تا همونجا باید اب تو ظرف دومی باشه بیشتر نشه...بعد که کیکت پخت قالب رو میزاری تویخچال تا کارامل خودش رو ببنده...و در اخر هم کیک رو ازقالب خارج میکنی...سوالی بود در خدمتم مهناز جان

نرگس پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 01:15

ببخشید،نمیدونم کی با اسم داییم با سیستم من اومده.
آریایی؟؟؟؟؟؟ینی تو شیعه نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشید از روی خنگیم پرسیدم.

سیدعلیرضا سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 02:55

ای جوووووووونم.هنرتو عشقه.
نووووووووش جووووونتون،هههههه.انصافا اونا رو خودت درست کرده بودی؟؟؟؟؟؟؟

ممنونم از لطفت...اره کارخودمه ...مگه به دستپخت دخترآریایی شک داری؟

بابا هنرمننننننننند گشنمون کردی آخه این چه کاریه ماه رمضونی

به به..یاسی خانومی مهربون..خوش اومدی دوستم...لطف داری عزیزم ...بفرمایید درخدمت باشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد